Svorio netekimas nasm, Pradedančiųjų treniruoklių treniruočių vadovas 3 fit moterys atsakys į jūsų klausimus


Patarimai Kiti skyriai Truputį numesti svorio ir atsigaivinti yra bendras vasaros tikslas.

Sužinokite raumenų stiprinimo pagrindus

Maudymosi kostiumėliai, šortai ir labiau prigludę viršutiniai paltai vėl atėjo į sezoną ir daugelis nori numesti keletą kakavos lieknėjimas svarų, kad padėtų jiems svorio netekimas nasm šiek tiek patogiau, kai jie bus saulėje.

Vasara yra trijų mėnesių sezonas, tinkamas svorio metimui. Lauke šilta, leidžianti aktyviai veikti tiek lauke, tiek lauke. Be to, daugelis mažesnio kaloringumo maisto produktų, tokių kaip vaisiai ir daržovės, yra sezono metu. Šią vasarą išsikelkite sau realius tikslus, kurie padės pasiekti norimą svorio metimą ir padės jaustis puikiai praleisdami vasaros linksmybes.

Žingsniai 1 dalis iš 3: laikytis kelyje su svorio metimo tikslais Nuspręskite, ar numesti svorio prieš vasarą, ar per vasarą. Daugelis žmonių turi vasaros svorio metimo tikslus. Apsvarstykite, svorio netekimas nasm norite, kad svoris būtų atimtas dar neprasidėjus vasarai, ar vasarą norėtumėte numesti svorio.

  1. Svorio metimas 68 metų moteriai
  2. Riebalų nuostolių kombo

Daugelis žmonių nori numesti svorio prieš vasarą. Galbūt norėsite būti pasirengę maudymosi kostiumėlį pirmąją baseino atidarymo dieną arba ankstyvomis atostogomis paplūdimyje. Prieš tai greičiausiai norėsite numesti svorio.

Kaip man galvoti apie formą?

Tokiu atveju norėsite pradėti savo svorio metimo programą iki sezono pradžios. Planuokite pradėti dietą arba įtraukti daugiau mankštos bent mėnesį ar du prieš prasidedant vasarai. Jei norite pasinaudoti vasaros sezono privalumais ir bandyti mesti svorį, vasarą galite pradėti bet kada. Išsikelkite realų tikslą. Vasara yra puikus metas nustatyti ir pasiekti svorio metimo tikslus.

How to install NASM \u0026 DOSBOX and Assemble program code - CS401-Assembly tutorial

Tai trijų mėnesių sezonas, kai prireikus galite nusiimti daug papildomo svorio. Šią vasarą išsikelkite realius tikslus, c6 svorio metimas įsitikintumėte, jog juos galite pasiekti. Metant svorį, pabandykite išsikelti realius tikslus.

Pratimai įtempti skrandžio raumenis - Pratimas

Tai padeda nustatyti sėkmę, o ne nesėkmę. Turėkite omenyje, kad norint numesti vieną svarą riebalų, reikia sukurti kalorijų deficitą.

Tai reiškia, kad norint numesti svarą per vieną savaitę, kiekvieną dieną reikės sukurti kalorijų deficitą. Tai galite padaryti sumažindami kalorijų kiekį ir sudegindami daugiau kalorijų nei įprastai. Per 12 savaičių tai sumažintų 12 svarų svorį.

Video: Mankšta nugaros raumenų stiprinimui „Tvirta nugara“ | Eglės sanatorija 2021, Kovo

Jei norėtumėte numesti du svarus per savaitę, tada turėtumėte sukurti kalorijų per dieną deficitą kiekvieną dieną be apgaulės dienų. Dauguma sveikatos specialistų siūlo siekti maždaug vieno iki dviejų svarų per savaitę.

Tai yra saugus ir tvarus svorio metimo rodiklis. Nors vasara iš viso trunka apie tris mėnesius, ji gali būti nepakankamai ilga norint numesti didelį svorį.

Pavyzdžiui, tikslinis 50 svarų tikslas trumpam vasaros sezonui būtų per didelis. Būkite atskaitingi vasarą.

KAIP PASIEKTI SAVO SVORIO METIMO VASAROS TIKSLUS: 14 ŽINGSNIŲ - ŽINIOS -

Vasarą yra daugybė dalykų, dėl kurių svorio netekimas gali būti šiek tiek lengvesnis ar labiau motyvuojantis. Tačiau taip pat lengva patekti į atostogas, vasaros kepsnius ir vakarėlius. Nepamiršti atsiskaityti visada, kai bandote sulieknėti, yra būtina.

  • KAIP SULIEKNĖTI KAIP PORA: 14 ŽINGSNIŲ (SU PAVEIKSLĖLIAIS) - ŽINIOS -
  • Natalie svorio netekimas juoda gulbė
  • BICEPSO PRATIMAI: YRA AUKŠTI - RANKŲ PRATIMAI -
  • Yra malonūs batonėliai, tinkami riebalų praradimui
  • Svorio medis

Jei nesekite savęs ir savo progreso, greičiausiai pametate savo tikslą ir nukrypstate nuo kelio. Norėdami išlaikyti save atskaitingą, pabandykite: pasverkite save vieną du kartus per savaitę, laikykite maisto žurnalą, netoliese laikykite siaurus džinsus ar maudymosi kostiumėlius, kad galėtumėte pažvelgti, pastatykite palaikymo grupę arba stebėkite savo pratimus naudodamiesi programa ar žingsniamačiu.

Vasara tinka įvairiems įdomiems dalykams, dėl kurių galite prarasti svorio metimo planą. Saugokitės: vasaros kepsnių, vasaros kokteilių, vasaros patiekalų, tokių kaip sumuštiniai su ledais ir mėlynių pyragas, didesnių porcijų ir valgymo atostogaujant ar ilgomis dienomis prie baseino.

Nustatykite atlygį sau. Nepriklausomai nuo to, kokio tipo tikslą norite pasiekti, apdovanojimų sau nustatymas gali paskatinti ir paskatinti jus siekti savo tikslų.

Tas pats pasakytina apie svorio metimą. Padarykite apsiskaitą smagiau, kai nustatote sau atlygį, kai vasarą pasiekiate mažus ar didelius svorio metimo tikslus. Kai bandote susikurti sau atlygį, apsvarstykite galimybę vengti su maistu susijusios premijos.

svorio netekimas nasm qvc kompiuteris praranda svorį

Vakarienė, specialus desertas ar papildoma taurė vyno gali jus išvesti iš kelio ir atstatyti kelis žingsnius. Išbandykite kitus pranašumus: pasilepinkite diena paplūdimyje, susitvarkykite nagus, žaiskite golfą, atlikite masažą, įsigykite naujus drabužius ar pasiimkite papildomą darbo dieną.

svorio netekimas nasm lmg svorio metimas

Sukurkite palaikymo grupę. Kitas svarbus būdas svorio netekimas nasm, kad vasarą pasiektumėte svorio metimo tikslus, yra paramos grupės sukūrimas.

Account Options

Niekas neleidžia būti labiau atskaitingam už kitus žmones. Svorio metimui būtina palaikymo grupė arba palaikomasis asmuo. Šie žmonės ar asmuo turėtų žinoti tikslų jūsų svorio metimo planą ir tikslus. Paklauskite draugų, šeimos narių ir bendradarbių, ar jie norėtų būti jūsų palaikymo grupe.

svorio netekimas nasm ar numesti svorio yaz