Kriketo svorio metimas


Būgnininko vaidmuo yra apsaugoti vartelę, kuris yra trijų medinių stulpų rinkinys, pastatytas vertikaliai ir aplenktas dviejų mažų medinių liudininkų, neleidžiant oponento kamuoliui ateiti aplenkti pastarojo.

Būgnininkas turi būti budrus, atidus, kai varžovui mesti kamuolį, ir žinoti, kaip kriketo svorio metimas sprendimą judėti, ar ne, kai jis smūgiuoja į kamuolį savo šikšnosparniu. Svarbu laikyti šikšnosparnį.

Svorio metimo trauktis tulum, „Lanserhof Tegernsee“, Vokietija

Dešinės rankos žaidėjams padėkite kairę ranką ant kaklo viršaus, o dešinę - po apačia. Kairiarankiams žmonėms, uždėkite rankas ant nugaros. Svarbu mūvėti tinkamas pirštines, kad apsaugotumėte rankas nuo kamuolio. Atsistokite ant žemės. Būgnininkai turi šiek tiek pasislinkti į vieną pusę.

japonai numesti svorio

Dešinės rankos asmeniui jis turės kairį petį į priekį, tai yra metėjo link. Pietvakariui tas pats dalykas, išskyrus tai, kriketo svorio metimas dešinysis peilis yra pažengęs.

Sekite mus: Numesti svorio moterims Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių. Nuorodos kopijavimas Vis dėlto sulieknėti pavyksta ne visiems norintiems.

Žvilgtelėkite per petį priešais paleidimo įrenginį. Dėl kojų padėties paskleiskite jas maždaug per trisdešimt centimetrų viena nuo kakavos lieknėjimas ir sulenkite kelius, kad galėtumėte greitai reaguoti.

Pagrindiniai kriketo įgūdžiai ir metodai

Paskirstykite svorį ant abiejų kojų. Kai laikote šikšnosparnį, taškas yra link vartelio, o kaklo pagrindas yra šalia jūsų šlaunies.

ghrp2 mod grf 1 29 riebalų nuostoliai

Kai pamatysite, kad rutulys ilgai užtruks, kol jus pasieks po atšokimo, perkelkite savo svorį į užpakalinę koją, kad pasiruoštumėte aukštam rutuliui. Perkelkite savo svorį priekyje. Kita vertus, kamuolys, kuris atsitrauks iš arti ir nebus daug išrinktas, reikalauja, kad pajudintum koją į priekį, kad užpultum kamuolį.

Bakstelėkite rutulį, kol jis pradeda nukrypti. Atminkite, kad metėjui siunčiant kamuolį, kuris pakeis kryptį po atšokimo, judėkite į priekį, kad pasiektumėte kamuolį, kol jis nepakeis kurso.

Kai žengsite į priekį, kad gautumėte kamuolį kiek įmanoma greičiau po jo atšokimo, imsitės medžioklės metimo ir paspauskite kamuolį. Paspauskite kamuolį.

likimas sudegs

Kai kamuolys bus mestas, apvyniokite priekinį petį ir nusiųskite šikšnosparnį atgal, kad ranką atliktumėte. Nepamirškite naudoti kriketo svorio metimas kaklo viršuje, kad nukreiptumėte savo šūvį iš užpakalio.

Eidami šikšnosparniu atgal į vartelius, jūs imate gyventoją, kad galėtumėte smarkiau pataikyti į rutulį. Pasirinkite toliau treniruotis ar bėgti. Kai pataikėte į kamuoliuką, turite sugebėti nuspręsti, ar reikia išlikti tokioje vietoje, kad pasiektumėte naują rutulį ir apsaugotumėte vartelius, ar mesti sau taškus ir palikti dėžę priešais antrą mušamąjį.

Yra įvairių šikšnosparnių. Jie skiriasi pagal svorį, ilgį ir rankenos tipą. Norėdami rasti jums tinkančią šikšnosparnį, turite atsižvelgti į savo dydį ir asmeninius skonius.

svorio netekimas Kelowna

Atminkite, kad yra ir šikšnosparnių, kurie skiriasi priklausomai nuo naudojamo rutulio tipo. Dėl tinkamo šikšnosparnio ilgio turite atsižvelgti į savo dydį. Padėkite sau paspausti kamuolį ir padėkite šikšnosparnį vertikaliai prie priekinės kojos.

Tai turi atsitikti jums per klubus, kad ilgis būtų tinkamas. Svoris yra svarbus, tačiau jis priklauso nuo žmogaus skonio. Tačiau atminkite, kad sunkesnis šikšnosparnis bus galingesnis, o lengvesnis šikšnosparnis trenks greičiau. Jei norite pasirinkti, geriausia išbandyti skirtingus šikšnosparnius.

  1. Kūno plonas vidinis dėvėjimas
  2. Pagrindiniai kriketo įgūdžiai ir metodai - Kita
  3. Kaip būti kriketo būgnininku - Kaip -
  4. Filme užfiksuota tūzo kriketo kelionė į sėkmę Sachinas yra didelis laiko maistas ir mėgaujasi savo kaltės malonumais.
  5. Jis griežtai stengėsi išlaikyti savo tinkamumą ir pasiekė tokią poziciją, kurioje yra pagrindinė Indijos kriketo komandos m.
  6. Kurorte, Meksikoje 7 moterys Paaiškinkite, kaip jie prarado svorį atostogoms lcta.

Kaip ir šikšnosparnio svoris, rankenos tipas yra asmeninis pasirinkimas. Atminkite, kad ovali rankena yra stipresnė, o apvalią rankeną lengviau valdyti, ypač kai ranka yra ant apatinės jos dalies.

simptomai nuovargis svorio netekimas apetitas

Apvalios rankenos taip pat leidžia pakilti aukščiau šikšnosparnio prieš pataikant į rutulį. Stiprink savo šikšnosparnį. Atminkite, kad šikšnosparnis sudarytas iš gluosnio, kuris yra minkšta mediena, sukietinta mechaniniu presu, kad ją pastatytumėte.

Naujus Metus Pradėkite Nuo Kelionės Į Vieną Iš Šių Kurortinių Kurortų

Tačiau jį reikia dar labiau sustiprinti, kad padidintumėte jo veikimą ir apsaugotumėte nuo galimų įtrūkimų. Galite atlikti šį darbą, tačiau geriausias sprendimas yra tai, kad šį sutvirtinimo gydymą atlieka profesionalas.

Jei norite apsaugoti savo šikšnosparnį nuo ateityje atsirandančių įtrūkimų, tuo pačiu padarydami jį elastingesnį, ant paviršiaus užpilkite visą šaukštelį 0,5 cl aliejaus ir įtrinkite.

Aliejui patepti galite švaria šluoste arba pirštais. Atminkite, kad alyva užsidega, tada reikės ją mesti.

Video: Taiklaus šaulio kursas (SP JLMC) 2021, Kovo

Tepdami aliejų, vieną naktį leiskite pailsėti šikšnosparniui, tada du kartus dar kartą įpilkite aliejaus į šikšnosparnį, prieš pradėdami plaktuką. Jei jūsų šikšnosparnis yra įlenktas, turėsite naudoti medinį plaktuką, skirtą tokiam darbui taip pat galite naudoti kriketo rutulį. Smūgiuokite į šikšnosparnį, kol nematysite smūgio. Paprastai kartu su plaktuku užtrunka dešimt minučių, o remontą užbaigti vis tiek reikės dar dešimt-penkiolika kartų.