Viršutinė kūno dalis liekna. Liekna viršutinė kūno dalis


Tai turi žinoti kiekvienas: figūros tipas išduoda, kaip privalote savimi rūpintis

Kodėl laikydamosi dietų ir sportuodamos ne visos galime pasiekti išsvajotų matmenų ? Kaip paaiškinti, kad liedamos prakaitą treniruoklių salėje vienos ištirpdo kilogramus, o plaukiodamos baseine nenumeta nė gramo, o kitos - priešingai? Su kuo susiję tai, kad vienos pirmiausia storėja klubų srityje, kitos - pilvo, dar kitos - tolygiai?

Vadinasi, skiriasi ir kiekis hormonų, nuo kurių priklauso figūros proporcijos, medžiagų apykaita, psichika ir dar daugelis kitų dalykų. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad kiekvieno organizmo veikla daugiau ar mažiau priklauso nuo vienos iš keturių pagrindinių liaukų.

Tai leido visų moterų figūra s sąlygiškai suskirstyti į keturis tipus: raumeningąjį liesokągrakštųjį, kūrybiškąjį ir apetitiškąjį. Toks skirstymas nėra viršutinė kūno dalis liekna nes ir kitos liaukos nelieka nuošalyjetačiau atidžiau įsižiūrėjus kiekviename siluete galima įžvelgti vieno šių tipų dominavimą.

Tuo netruko pasinaudoti psichologai ir įrodė, kad kiekvieno figūros tipo turėtojos pasižymi panašiais būdo bruožais ir įpročiais.

Fiziniai pratimai norinčioms sulieknėti

Vėliau į darbą įsitraukė dietologai, kosmetologai, fizioterapeutai bei kiti specialistai ir sukūrė programą kiekvienam išvaizdos tipui. Jos tikslas - ne sukurti tam tikrą etaloną, bet siekti sveikatos ir harmonijos. Negalime pakeisti savo genetinio kodo, tačiau jį žinodamos galime tobulinti kūną.

Jeigu taisyklingai viršutinė kūno dalis liekna, pasirinksime tinkamą fizinį krūvį ir reikiamas kosmetikos priemones, jis mums nuoširdžiai atsidėkos. Jeigu netaisyklingai sportuojate, neatsižvelgdama į genetinius ypatumus, nepaisydama optimalaus krūvio, po treniruotės jausitės visiškai išsekusi. Nes logiškas kūno atsakas į klaidingus veiksmus - protestas. Panašiai ir dėl mitybos. Nelygu genetinis tipas, žmogui reikia daugiau vaisių, salotų, mėsos, žuvies ar duonos.

Nežinodama savo poreikių ir sumažinusi kalorijų kiekį, atsisakydama ne tų produktų, kurių reikėtų, atsidursite paradoksalioje situacijoje: nuolat jausitės alkana, tačiau priaugsite svorio. Kosmetologai ne tokie kategoriški. Jie pataria tinkamai pasirinkti odos poreikius tenkinančias priemones ir pakoreguoti tam tikro tipo išvaizdos problemas. Kad paaiškėtų, kas geriausia būtent jums, nereikia sudėtingų medicininių testų.

Pakanka atidžiau pažvelgti į veidrodį. Mat daugumos sudėtingų vidinių procesų rezultatas regimas pačiame paviršiuje. Ką valgyti?

Viršutinė kūno dalis liekna

Pasirodo, organizmas pats sprendžia, kokios mitybos jam reikia. Kad ir keista, daug kas priklauso nuo tautybės, genetikos ir šalies, kurioje gyvenate. Reikalas tas, kad protėviai paliko mums savo mitybos įpročius. Pavyzdžiui, medžiagų apykaita tų, kurie nuo senų laikų gyveno derlingame, šiltame klimate, buvo nusiteikusi vaisiams ir daržovėms.

  • Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti Geriausias būdas lieknėti viršutinę kūno dalį Bet, keista dalykas, apie lieknėjimą žemyn, kad ji ne visada reiškia prarasti tikrąjį svorį skalėje.
  • Moterų figūrų tipai | Kūno tipai - radijasinternete.lt

Šiuo atveju organizmas gaudavo viską, ko reikia, iš augalinio maisto, nepasigesdamas mėsos. Šalto klimato srityse žmonės, priešingai, daugiausia vartodavo gyvulinės kilmės baltymus. Jeigu tokiam žmogui pritaikytume augalinę dietą, jo organizmas nesugebėtų pasisavinti to medžiagų komplekso, kurį lengvai pasisavina jo vegetaras kaimynas.

Šio reiškinio padariniai - stulbinantys. Pavyzdžiui, kinų racione nėra pieno produktų. Tad, dietologų nuomone, jiems turėtų katastrofiškai trūkti kalcio. Tačiau kinai rečiausiai serga osteoporoze, tai yra kaulų atrofija, kuri vystosi dėl kalcio trūkumo.

Grenlandijos gyventojai, priešingai, valgo tiek daug grietinės, sūrio ir sviesto, kuriuose gausu viršutinė kūno dalis liekna nesočiųjų riebalų rūgščių, kad europiečiui seniai būtų užsikimšusios visos arterijos.

Liekna viršutinė kūno dalis.

O jų kraujagyslės švarios kaip kūdikio. Todėl kiekvieną dietą reikia būtinai pritaikyti prie nacionalinės virtuvės ypatumų, gyvenamosios aplinkos ir dar vaikystėje susiformavusių įpročių.

Lieknėjimo mėnuo su Rūta S09E16 - kūno dizainas

Raumeningasis liesokas tipas Dominuojanti liauka - antinksčių. Esminiai požymiai. Viršutinė kūno dalis stambesnė nei apatinė. Būdingi platūs pečiai, ryški krūtinė, sąlygiškai nedidelis, dažnai plokščias užpakaliukas, stiprios rankos ir kojos.

Raumeningųjų iš prigimties stangri oda ir nėra polinkio į celiulitą. Jos pradeda pilnėti nuo krūtinės, rankų ir pilvo srities.

viršutinė kūno dalis liekna

Šio tipo moterys lengvai užsiaugina raumenų masę. Psichologinis portretas. Iš prigimties lyderės, jos greitai priima sprendimus, nemėgsta vadovautis kitų patarimais ir visuomet prisiima atsakomybę.

Raumeningosios neturi saiko nei dirbdamos, nei sportuodamos, nei valgydamos.

  • Namų treniruotė su Rūta - Balandis - 6 treniruotė - apatinei kūno daliai Jei jūs žinosite savo figūros privalumus ir trūkumus kiekviena moteris tą turėtų žinotigalėsite pasirinkti rūbus, kurie jums tiks ir teiks pasitenkinimą juos nešiojant.
  • Kaip lieknėti kūno viršutinę dalį - Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą - DELFI Gyvenimas

Deja, dažnai jos tiesiog nevaldomos. Jos atrodo grakščios, net jeigu nesimankština reguliariai arba turi polinkį tukti. Celiulito nebuvimas ir stangri oda leidžia jų kūnui ilgiau likti jaunam.

Pakelkite juostą, per kelias sekundes pritvirtindami viršutinį tašką.

Platūs pečiai ir galinga krūtinės ląsta dažnai verčia šias moteris kūprintis. Be to, jos stambių kaulų, linkusios sukaupti per didelę raumenų masę, tai padaro figūrą pernelyg atletišką. Todėl mankštinimasis, apranga ir kūno priežiūra turi būti nukreipta moteriškiems figūros linkiams maksimaliai pabrėžti.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų

Nors dauguma raumeningojo tipo moterų mėgsta mėsą, sūrius patiekalus ir alkoholį, nevertėtų piktnaudžiauti šiais produktais. Patartina vegetariška dieta. Jos turėtų valgyti daugiau vaisių, ypač melionų bei uogų, be to, įvairias daržoves. Iš gyvulinės kilmės baltymų rinktis žuvį, paukštieną ir liesus pieno produktus. Dietologai raumeningojo tipo moterims nepataria valgyti raudonos mėsos, miltinių patiekalų ir nesočiųjų riebalų turinčio maisto grietinėlės, sviesto, padažų ir šokolado.

viršutinė kūno dalis liekna

Psichologų nuomonė. Kadangi šios moterys gyvena nuolat įsitempusios, joms būtina periodiškai visiškai atsiriboti nuo tikrovės ir pasimėgauti tokiais paprastais dalykais kaip lapų šlamesys ar lietaus barbenimas.

Antinksčių liaukos, kurių funkcijos dominuoja raumeningųjų damų organizme, verčia jas dievinti saulę. Toms, kurios aptiko savyje šio tipo bruožų, kartus per savaitę reikėtų bent pusvalandį praleisti saulėje be tamsių akinių geriausia rytą arba vakare.

Moterų figūrų tipai taip pat gali būti skirstomi į tokius pačius kaip ir vyrų: endomorfas, mezomorfas ir ektomorfas. Tai priklauso nuo to, ar moteriai yra sunku priaugti raumeninės masės, ar ji yra linkusi pilnėti. Tačiau populiaresnis ir aiškesnis figūrų tipų klasifikavimas yra kiek kitoks, paremtas lyginimu su vaisiais.

Nuotaika pagerės ir taps pastovesnė, o emocijos nuslūgs. Iš tikrųjų jos kur kas darbingesnės rytą. Optimali treniruočių programa. Šios moterys gimusios judėti.

viršutinė kūno dalis liekna

Atradusios fizinio krūvio malonumą, niekada negalės sustoti. Juk adrenalinas, kurį gamina dominuojantys antinksčiai, reikalauja nuolatinio fizinio krūvio. Tik taip raumeningojo tipo svorio metimas miršta pasieks dvasinę pusiausvyrą.

Net 12 būdų, kaip numesti svorio nuo sėdmenų: efektyvumas garantuotas - DELFI Sveikata

Joms ypač tinka ištvermės reikalingas krūvis: bėgimas, aerobika ir slidinėjimas. Tačiau geriausiai formą palaiko plaukimas, kuris formuoja kūną, neišvystydamas didelių raumenų. Be to, vanduo numalšina įkarštį, o platūs rankų ir kojų mostai lavina lankstumą, kuris yra iš prigimties silpnoji šio tipo moterų vieta.

Dietologė sklaido mitus, kurie trukdo sulieknėti Raktiniai žodžiai Teksto dydis: saus. Jie linkę tirpti pirmiausia nuo tų vietų, kuriose atsirado vėliausiai. Jei augant svoriui pirmiausia pastorėjo pilvas, nuo jo riebalai nutirps vėliausiai.