Liekna šerdis, Account Options


Versti aprašą atgal į anglų Jungtinės Valstijos. Vertėjas Don't have the time or the will power to workout? Then try 5 Minute Home Workouts: Quick routines with timed rest and exercise periods to ensure workouts take no more than 5 minutes.

liekna šerdis

Feel you are a fitness novice? All workouts feature detailed instructions and clear 3D animations.

  1. Filipino stiliaus svorio netekimas
  2. Saugus riebalų nuostolių lygis
  3. Visgi kova nepateisino fanų lūkesčių — P.
  4. Kaip mesti svorį palaipsniui ir visam laikui

Get bored of the same routines? Need motivating?

liekna šerdis

Combine different sessions to create a longer workout programme. Training sessions are divided onto 6 groups: Abs - routines to tone your stomach liekna šerdis core for a flat trim look Fat Loss - full body programme to get a trim figure Chest and Arms - exercises to target your upper body for a strong powerful look Butt and Legs - helps create slender legs and a pert butt Yoga - great for improved flexibility and peace of mind Pilates- improve your core strength and posture The easy way to the body you want: Download 5 Minute Home Workouts now!

Neturite laiko ar valios jėgų treniruotėms?

liekna šerdis

Tada išbandykite 5 minučių liekna šerdis treniruotes: Greita mankšta su nustatytu poilsio ir mankštos periodu, kad treniruotės truktų ne ilgiau kaip 5 minutes.

Jaučiate, kad esate fitneso naujokas? Visose treniruotėse pateikiamos išsamios instrukcijos ir aiški 3D animacija.

liekna šerdis

Nuobodu nuo tos pačios rutinos? Reikia motyvacijos?

1. Tūpimas kamuoliu

Sudarykite įvairius užsiėmimus, kad sukurtumėte ilgesnę treniruočių liekna šerdis. Treniruotės yra suskirstytos į 6 grupes: Abs - įprasta procedūra, skirta tonizuoti skrandį ir šerdį, kad atrodytų lygiai Riebalų nuostoliai - viso kūno programa, kad gautumėte apdailos figūrą Krūtinė ir rankos - pratimai, skirti nukreipti viršutinę kūno dalį į stiprią galingą išvaizdą Užpakalis ir kojos - padeda sukurti lieknas kojas ir užpakalį Joga - puiki priemonė pagerinti lankstumą ir ramybę Pilatesas - pagerinkite pagrindinę jėgą ir laikyseną Lengvas būdas pasiekti norimą kūną: atsisiųskite 5 minučių namų treniruotes dabar!

Skaityti daugiau.