Kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė


Riebalų nuostolių skaičiuoklė, KMI ir Maistinių medžiagų apskaičiavimo skaičiuoklė

Prieš naudodami duomenis, gautus naudojant šią skaičiuoklę, prašome pasitarkite su gydytoju Kaip skaičiuoti? Kalorijų skaičiuoklė - Dietos Norėdami pradėti skaičiavimus pasirinkite lytį, imperinę arba metrinę matavimo sistemą pagal nutylėjimą parinkta mums labiau įprasta, metrinė matavimų sistema ir užpildykite bent tris būtinus laukus: ūgį, svorį ir amžių.

lieknėti per dvi savaites maksimalus riebalų deginimas per savaitę

BMR bazinė medžiagų apykaitos norma Bazinė medžiagų apykaitos norma — minimalus kalorijų kiekis, kurio reikia žmogaus organizmo veiklai ir jo funkcionavimui palaikyti. Greitas maistas Kaip naudoti: Jūs pasirenkate reikiamą produktą ir įveskite jo masę gramais, o pats skaičiuoklė apskaičiuoja kalorijų kiekį, taip pat baltymus, riebalus ir angliavandenius BJU. BMR norma vertinama kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė prielaida, kad žmogus visą parą yra visiškai neaktyvus, tai yra nieko neveikia.

Šio kalorijų kiekio pakanka bazinėms funkcijoms palaikyti, pvz.

riebalų praradimas nuliu numesti svorio kridonas

BMR mažėja su amžiumi ir mažėjant liesai raumenų masei. BMR didėja, didėjant raumeninei masei. Kalorijų skaičiuoklė Bazinė medžiagų apykaitos norma gali būti apskaičiuojama pagal skirtingas formules.

Procentas kūno riebalų ir svorio

Mifflin-St Jeor formulė. ADA Amerikos dietologų asociacija paskelbė įvairių formulių palyginimą.

Kodėl aš atsitiktinai prarandu svorį Ši formulė buvo pripažinta viena tiksliausių. Harris-Benedict formulė. KMI skaičiuoklė Formulė buvo sukurta metais.

svorio metimo neigiami komentarai lieknas dabar riebalų degintojas

Formulė vyrams: Katch-Macardle formulė. Ši formulė skaičiuoja bazinę medžiagų apykaitos normą atsižvelgdama į liesą žmogaus kūno masę.

Kūno riebalų procentinė dalis skaičiuoklė KMI parodo, ar žmogaus kūno svoris yra normalus, jam trūksta ar turi per daug svorio. Nors KMI skaičiuoklė yra skirta ir gali būti naudojama daugelio vyrų ir moterų kūno optimaliam svoriui nustatyti, skaičiuoklė turi keletą trūkumų. Dabar tai, kaip visa tai siejasi su kalorijų reikalais, yra ta, kad jūsų BMR veikia kalorijų degimo greitį. Prieš naudodami duomenis, gautus naudojant šią skaičiuoklę, prašome pasitarkite su gydytoju Kaip skaičiuoti?

Norėdami pasinaudoti šia formule turite žinoti savo kūno riebalų procentą. Formulė vyrams ir moterims: Cunningham formulė. Labiau rekomenduojama aktyvesnį gyvenimo būdą propaguojantiems vyrams ir moterims.

Kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė. Kūno formos skaičiuoklė

TDEE energijos kiekis sunaudojamas per parą TDEE — formulė, kurios pagalba kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė žmogaus organizmo sunaudojamas energijos kiekis per parą. Skaičiuoklė Tai yra gana panašu į BMR — bazinę medžiagų apykaitos normą, tačiau atsižvelgiama į tokį papildomą parametrą kaip vidutinis dienos aktyvumo lygis. Jums pateiksime vieną populiaresnių, naudojamą amerikiečių.

evecare svorio netekimui ar mėnesinės gali sustoti numetus svorio

Ši skaičiavimo formulė skirta moterims. Tesla Motors: Radar Mechanics Explained! Kūno riebalų masės procentas moterims Prieš apskaičiuodamos riebalų masės procentą, turite atlikti penkis matavimus: Matavimas 1: kūno svoris; Matavimas 2: riešo apimtis matuoti plačiausioje vietoje, cm ; Matavimas 3: liemens apimtis matuoti ties bamba ; Matavimas 4: šlaunies apimtis matuoti plačiausioje vietoje ; Matavimas 5: dilbio apimtis matuoti plačiausioje vietoje.

Kitaip tariant, tai yra kalorijų, kurias deginate, skaičius. Naudotos formulės Atkreipkite dėmesį, kad visos šios formulės tarnauja kaip įverčiai, o rezultatai yra apytiksliai. KMI parodo, ar žmogaus kūno svoris yra normalus, jam trūksta ar turi per daug svorio. Prieš naudodami duomenis, gautus naudojant šią skaičiuoklę, prašome pasitarkite su gydytoju Kaip skaičiuoti? Dabar trumpai pereikime prie mūsų skaičiuoklės naudojamos formulės.

Skaičiavimas: Padauginkite savo kūno masės svorį iš 0. Kūno svoris x 0.

  • Author - Comments 0 Mes norime sveikai maitintis, numesti svorio, tačiau nežinome, nuo ko pradėti.
  • Proenzi 99 svorio metimas kaip natūraliai numesti kūno svorį, kacheksijos riebalų nuostoliai o que quer dizer lieknėjimas.
  • Lgcp svorio metimas
  • Kitaip tariant, tai yra kalorijų, kurias deginate, skaičius.
  • За аркой дворик, потом лабиринт красных коридоров.

Liemens apimtis x 0. Šlaunies apimtis kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė 0.

Kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė

Apskaičiuoti KMI Dilbio apimtis x 0. Gautas rezultatas yra jūsų liesa kūno masė.

Nedarykite pernelyg skubotas apibendrinimas apie plonumas ar nutukimo. KMI yra kūno svorio priemonė, pagrįsta asmens svorio ir ūgio. Jis apibrėžiamas kaip kūno svorio padalinta iš kūno aukščio aikštėje. Po apskaičiuoti savo KMI jūs taip pat žinote, kiek reikia tiek atšerti ar numesti svorio pasiekti normalaus svorio ribas.

Kūno masė — liesa kūno masė x padalinta iš jūsų kūno masės. Kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė jos riebalų masės procentą: 80 x 0. Galbūt jus domina.

kas yra sveikas svorio metimas 20 svorio metimas