Nasm specializacijos svorio metimas, Video: Week 12 2021, Kovo


Kad būtų aiškiau: nėra nieko blogo demonstruoti užpakalį ar norėti pastatyti gražiai atrodantį derrią.

Kodėl baltymų kiekis svarbus metant svorį? / Ką aš valgau, kad surinkčiau pakankamai baltymų

Bet užpakalio lipdymas nebūtinai turi būti griežtai estetinis užsiėmimas. Tiesa ta, kad mūsų sėdmenų raumenys daro ne tik tai, kad gerai atrodome jogos kelnėse. Jie padeda mums išlaikyti tinkamą laikyseną ir užsiimti tokia veikla kaip bėgimas, šokinėjimas ir laipiojimas. Jei į treniruotes dar neįtraukiate judesių, nukreiptų į sėdmens raumenis, nepraleisite neabejotinai svarbiausios žmogaus kūno raumenų grupės.

Kas yra sėdmenų raumenys? Nepasinerkę per giliai į anatomiją ir kineziologiją, jūsų sėdmenys suskirstyti į tris skirtingus raumenis: Gluteus maximus.

Tai yra didžiausias sėdmenų raumuo, atsakingas už užpakalio formą. Tai padeda išlaikyti mus vertikaliai sėdint ar stovint.

Jūsų gluteus maximus taip pat yra svarbus veiklai, kuriai reikia generuoti jėgą iš apatinės kūno dalies: šokinėti, bėgti, atsistoti, lipti laiptais ir kt.

Gluteus medius.

svorio netekimas nervina

Gluteus medius yra tarp gluteus maximus ir gluteus minimus. Jo, kaip ir gluteus minimus, vaidmuo yra padėti sukti koją ir stabilizuoti dubenį.

  • Minesotos svorio metimas trauktis
  • 4 BŪDAI PASIRINKTI ASMENINĮ TRENERĮ - ŽINIOS -
  • Kaip šiais metais ketinate pakeisti savo klientus?

Gluteus minimus. Mažiausias ir giliausias iš trijų pagrindinių sėdmenų raumenų, gluteus minimus, taip pat yra svarbi besisukančių apatinių galūnių dalis ir išlaikant dubenį stabilų, kai mes judame. Kodėl taip svarbu treniruoti sėdmenų raumenis?

Nesvarbu, ar bandote gauti didesnį grobį, ar ne, vis tiek turite stiprinti sėdmenis.

3 juda stiprinant didžiausią jūsų kūno raumenį - jūsų užpakaliuką

Pagalvokite, kaip dažnai darote tokius dalykus kaip vaikščiojimas, atsistojimas ar naudojimasis laiptais - be mūsų sėdmenų šie judesiai būtų neįmanomi. Deja, dauguma iš mūsų sėdmenų raumenis aktyviai silpnina užsiėmimu, kurį kasdien praleidžiame valandų valandas: sėdėdami. Ir tai tik darbe. Šios problemos gali sukelti rimtų problemų dėl užpakalio kūno dalių, įskaitant nugaros ir kelio skausmus.

Štai kodėl taip svarbu sustiprinti savo galą. Galbūt sėdėjimo problema netaikoma jums darbe, arba esate vienas iš 23 procentų, kurie gauna rekomenduojamą savaitės mankštos kiekį.

Net jei esate sportininkas, bėgikas ar tiesiog aktyvus žmogus, vis tiek turite treniruoti sėdmenis. Ir yra tai įrodančių tyrimų - m.

Vien dieta psoriazės neišgydys Tokia mažai kaloringa dieta — tai gyvenimo būdas, o svorio metimas netampa pagrindiniu tikslu. Tokių žmonių svorio masės indeksas yra žemiau normos — o ar gali būti kitaip, jeigu kasdien suvartojama tik Kodėl Lioton veiksmingiausiai gydo kojų patinimą ir sunkumą?

Tyrimas parodė, kad didesnis sėdmenų aktyvavimas sustiprino jėgą, susidarančią šokinėjant iš pritūpimo padėties. Norėdami pakartoti: Gumbai yra ne tik didžiausia, galingiausia jūsų kūno raumenų grupė, bet jų treniravimas padės pagerinti laikyseną, sumažinti nugaros skausmus ir generuoti greitį bei jėgą mankštinantis ir sportuojant.

Iš tikrųjų liko tik vienas klausimas: koks geriausias būdas lavinti sėdmenis? Trys geriausi glute pratimai Nors jūs galite gauti didelį nasm specializacijos svorio metimas suaktyvinimą iš sudėtinių štangos judesių, šiuos keltuvus atlikti nėra lengviausia, ypač jei esate naujokas sporto salėje.

Pritūpimas nukreiptas tik į gluteus maximus. Norėdami gerai suapvalintą užpakalį skirtas kalambūruiturite atlikti judesius, kurie pataikė visi pirmiau minėtų raumenų. Čia yra trys treniruotės pratimai: 1.

Traumeel ingredientai tepalui nuo psoriazės

Gulėdamas ant žemės rankomis prie šonų, sulenktais keliais ir įkišusiomis kojomis, priverskite kulnus prieš žemę, tuo pačiu judindami klubus aukštyn. Eikite lėtai ir visą laiką priveržkite šerdies ir sėdmenų raumenis. Jei dar niekada nedarėte klubo sąnario, pradėkite naudodami tik savo kūno svorį. Kai tai užklumpa, galite padidinti svorį, atsargiai uždėdami vaistų rutulį, virdulį ar štangą ant dubens srities.

26 svarų svorio metimas

Papildomas nasm specializacijos svorio metimas padės sustiprinti sėdmenis. Šoniniai juostiniai pasivaikščiojimai Pirmiausia uždėkite pasipriešinimo juostą aplink kojas, tiesiai virš kelių. Jei norite padidinti sunkumą, padėkite juostą žemiau kelių, virš kulkšnių.

Norėdami atlikti judesį, stumkite užpakalį atgal ir sulenkite kelius, tarsi tupėtumėte.

Nuostabūs kūno rengybos profesionalai daro skirtumą kiekvienam asmeniui.

Nugarą laikykite tiesią ir užfiksuokite šerdį, kol dešinę koją judinate 8—10 colių į dešinę, tada kairę koją priartinkite prie jos. Tada pakartokite priešinga koja. Svarbiausia yra vairuoti kojas klubais. Gluteus medius ir minimus yra svarbiausi judesiuose, kuriems reikia pagrobimo arba judėjimo tolyn nuo kūno vidurio.

Šoniniais pasivaikščiojimais jūs nukreipiate į sėdmenis, taip pat į klubo raumenis. Gerėjant, sunkumą galite padidinti naudodami storesnę juostą su didesniu pasipriešinimu arba judėdami juostą žemyn link kulkšnių. Garbingas pasilenkimas Griežtas metimas ne tik įdarbins mažesnius gluteus medius ir minimus raumenis, bet ir labai pritaikomas, atsižvelgiant į jūsų kaip numesti riebalus nuo sėdmenų. Pradėkite stovėdami kojas maždaug pečių plotyje.

Svorio metimas gydo psoriazę

Tiesia nugara ir įtempta šerdimi atneškite kairę koją už dešinės kojos ir jos išorę. Nuleiskite klubus per sėdmenis, kol dešinė koja bus beveik lygiagreti grindims, tada grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 4 pakartojimus ir tada pakeiskite kojas. Be jūsų sėdmenų, garbanotais žandikauliais taip pat įdarbinami jūsų keturgalviai, blauzdos ir klubo sąnariai.

pašalinti po akių riebalais

Norėdami pasunkinti judėjimą, laikykite virdulį ar hantelį. Taip pat galite keletą sekundžių pristabdyti judesio apačioje, kad pridėtumėte papildomo nudegimo.

Atimti Nesvarbu, kokie yra jūsų fitneso tikslai ar kur esate savo kelionėje, stiprinant užpakaliuką, jūs būsite sveikas, be skausmo ir pagerinsite fizinį pajėgumą. Raj Chander yra konsultantas ir laisvai samdomas rašytojas, kurio specializacija yra skaitmeninė rinkodara, fitnesas ir sportas.

  1. Numesti svorio ingilizce ceviri
  2. Išlaikyti svorio metimą neįmanoma
  3. Bet treniruotės su kettlebellu siūlo ne tik srautą.
  4. Atsikratykite svorio metimo gėrimo
  5. Jokio cukraus ir svorio netekimas

Jis padeda įmonėms planuoti, kurti ir platinti turinį, kuris generuoja potencialius klientus. Radžis gyvena Vašingtone, kur laisvalaikiu mėgaujasi krepšinio ir jėgos treniruotėmis.

  • Laiminga kava numesti svorio
  • BE: transformacija - Įvykių peržiūros, ataskaitos
  • Įspėjimai Kiti skyriai Geras asmeninis treneris išmokys jus efektyviai dirbti, prisiimti atsakomybę ir palaikyti motyvaciją laikytis to, kai viskas bus sunku.