Numesti svorio, nesvarbu, ką valgote, Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų? - DELFI Gyvenimas


Esmė Kartais ką valgote gali atrodyti neįmanoma. Gali būti, kad stebite kalorijas ir angliavandenius, valgote pakankamai baltymų, reguliariai sportuojate ir darote visus kitus žinomus dalykus, palaikančius lieknėjimą, tačiau skalė nepasikeis.

Ši problema iš tikrųjų yra gana dažna ir gali būti labai varginanti. Skaitykite toliau, kad sužinotumėte, kodėl pasiekti svorio metimo tikslą gali būti taip sunku - ir ar gera mintis toliau bandyti.

numesti svorio, nesvarbu, ką valgote

Šis straipsnis skirtas būtent moterims, tačiau dauguma principų čia galioja visiems. Svorio metimas yra milijardų dolerių pramonė Svorio metimas yra didelis verslas pasauliniu mastu.

Apskaičiuota, kad vien tik JAV ir Europoje svorio metimo programos ir produktai uždirba daugiau nei mlrd. USD pelno. Ką valgote, kuriose reikalaujama įsigyti specialų maistą, papildus ir kitus produktus, dažniausiai būna brangiausios.

Deja, atrodo, kad nesvarbu tie, kurie neturi didelio antsvorio, nori rizikuoti galimai žalingomis dietinių tablečių vartojimo pasekmėmis. Tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 16 suaugusiųjų, parodė, kad maždaug trečdalis tų, kurie vartojo svorio metimo tabletes, nebuvo nutukę prieš ką valgote vartoti tabletes.

Aišku, daugelis žmonių išleidžia daug pastangų ir pinigų, norėdami numesti svorio.

  • Kaip mesti svorį per protą
  • Kaip numesti riebalus nuo apatinio pilvo
  • Kaip numesti svorio hipofizio kūno tipas
  • Weider riebalų degintojas
  • Apie svorio metimą Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui Kontaktai 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio Sportuoji, sveikai maitiniesi, darai viską, kad numestum svorio, o jis vis tiek nekrenta?
  • Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską?

Net jei neprisijungiate prie svorio metimo programos ir neperkate dietinių tablečių ar produktų, galite didžiąją dalį savo laisvo laiko ir energijos skirti lieknumo siekimui. Santrauka: Svorio metimo pramonė generuoja milijardus dolerių per metus, pasinaudodama daugelio žmonių noru būti bet kokia kaina liekna.

numesti svorio, nesvarbu, ką valgote

Kodėl daugelis moterų negali pasiekti savo svorio Daugelis moterų bandydamos sulieknėti išleidžia nemažą sumą pinigų, laiko ir pastangų. Nepaisant to, atrodo, kad kai ką valgote daro mažai pažangos. Keli veiksniai turi įtakos jūsų sugebėjimui sulieknėti. Sveikatos sąlygos Tam tikros ligos ar sutrikimai gali labai apsunkinti svorio netekimą, įskaitant: Lipedema: Manoma, kad beveik viena iš devynių moterų paveikė visą pasaulį, dėl šios būklės moters klubuose ir kojose kaupiasi riebalų perteklius, kurį prarasti yra labai sunku.

Tai dažnai taip pat sukelia lengvą mėlynę ir skausmą. Hipotirozė: Mažas skydliaukės hormono lygis lėtina medžiagų apykaitą, o tai gali trukdyti svorio metimui 5. Policistinių kiaušidžių nesvarbu PCOS : Šiai būklei būdingas atsparumas insulinui ir hormonų varomas riebalų kaupimasis pilve. Dietos ir svorio metimo istorija Jei praeityje kelis kartus numetėte ir atgavote svorio arba laikotės dietos, greičiausiai jums buvo sunkiau sulieknėti kiekvieną kartą bandant.

Tiesą sakant, moteris, turinti ilgą yo-yo dietos istoriją, paprastai turės didesnių sunkumų mesti svorį nei ta, kurios svoris išliko santykinai pastovus. Tyrimai parodė, kad tai daugiausia lemia riebalų kaupimosi pokyčiai, atsirandantys po kalorijų trūkumo laikotarpių. Iš esmės jūsų kūnas kaupia daugiau riebalų, kai pradėsite valgyti daugiau po ką valgote, kad jo kalorijų kiekis vėl sumažėtų.

Teisinga vakarienė - ką valgyti vakare kad kristų svoris?

Be to, neseniai atliktas tyrimas su gyvūnais rodo, kad dietos dėl yo-yo gali sukelti imuninį atsaką riebaliniame audinyje, o tai apsunkina riebalų netekimą. Žarnyno bakterijos taip pat gali atlikti tam tikrą vaidmenį.

numesti svorio, nesvarbu, ką valgote

Pakartotiniai svorio metimo ir atgaivinimo ciklai, atrodo, skatina žarnyno bakterijų pokyčius, dėl kurių ilgainiui padidėja svoris. Amžius Senėjimas moterims kelia daug iššūkių, įskaitant tai, kad lieknėti sunkiau nei bet kada. Numesti svorio to, numesti svorio, kurios praeityje niekada nebuvo sunkios, gali pasistengti išlaikyti savo įprastą svorį, net ir laikydamosi sveikos mitybos.

Dauguma moterų senėjimo proceso metu priauga apie 5—15 svarų 2,3—6,8 ką valgote dėl sumažėjusios raumenų masės ir fizinio aktyvumo, dėl kurių medžiagų apykaita yra lėtesnė. Be to, menopauzės metu svorio padidėjimas yra ypač dažnas dėl daugybės hormoninių pokyčių. Bandyti mesti svorį menopauzės metu ir po jos gali būti nepaprastai sunku. Nėštumo įtaka Deja, jūsų polinkį turėti antsvorį iš dalies gali lemti veiksniai, kurių jūs negalite kontroliuoti. Viena iš jų yra genetika, tačiau kiti, mažiau žinomi veiksniai apima būsenas, su kuriomis susidūrėte gimdoje.

Ką valgote apima jūsų motinos dietą ir nėštumo metu priaugtą svorio kiekį. Tyrimai parodė, kad moterys, kurios nėštumo metu priauga per didelio svorio, dažniau gimdo didelius kūdikius, kurie vaikystėje ar suaugę antsvorį ar nutukimą patiria 11. Be to, nėščios moters mitybos pasirinkimas gali turėti įtakos tai, ar ateityje jos vaikui kils svorio problema.

Santrauka: Daugybė veiksnių gali turėti įtakos jūsų gebėjimui mesti svorį, įskaitant tam tikras sveikatos sąlygas, dietos ir svorio metimo istoriją, su amžiumi susijusius pokyčius ir motinos dietą bei svorio pokyčius nėštumo metu.

Tiesą sakant, tyrimai rodo, kad tiek tai, kiek sveriate, ir kur linkę kaupti riebalus, didelę įtaką daro jūsų unikalus genetinis modelis.

Ką valgyti sulaukus ies: svarbiausios taisyklės | Jilt

Veiksmai siekiant sumažinti pilvo riebalus yra sveikas ir vertingas tikslas. Kita vertus, jei bandysite priversti savo kūną prisitaikyti prie bet kokio šiuo metu madingo dydžio, dirbate prieš gamtą, o jūsų programas, kurios privers mesti svorį numesti svorio gali sukelti nusivylimą.

Dar prieš metų būti šiek tiek apkūniu buvo pageidautinas, moteriškas moterų bruožas. Plonos moterys net bandė priaugti svorio, kad taptų patrauklesnės. Tačiau natūraliai lieknam žmogui priaugti svorio yra lygiai taip pat sunku, kaip natūraliai didesniam žmogui. Renesanso ką valgote olandų menininkas Peteris Paulas Rubensas tapo gerai žinomas dėl nuogų paveikslų, kuriuose buvo vaizduojamos visavertės moterys, kurios, jo manymu, buvo grožio įsikūnijimas.

Kalorijų balansas – esminis faktorius metant svorį

Pažvelgus numesti svorio šiuos paveikslus, nesunkiai pastebėsite, kad daugelis moterų buvo daug didesnės nei šiandieniniai kilimo ir tūpimo nesvarbu modeliai. Negalima paneigti, kad "idealus" moters kūnas per numesti svorio 60 metų labai pasikeitė, tapo lieknas ir tonuotas, o ne apvalus ir minkštas. Tačiau praeities moterys nebuvo bombarduojamos dažnai nepasiekiamais vaizdais internete ir televizijoje. Santrauka: Per daugelį istorijos laikotarpių didesnės moterys buvo laikomos moteriškomis ir patraukliomis.

Įvairūs kultūriniai svorio rodikliai Nors žmonės visoje JAV ir didžiojoje Europos dalyje liekną kūną laiko patraukliu, žmonės įvairiuose pasaulio kraštuose teikia pirmenybę didesnei, apvalesnei formai.

Daugelyje kultūrų tam tikras papildomas svoris siejamas su vaisingumu, gerumu, laime, gyvybingumu ir socialine harmonija.

Pavyzdžiui, mūsų kalorijų norma yra kalorijų. Vadinasi, suvartojus tokį patį kiekį kalorijų, mūsų svoris nepakis. Jei suvartosime daugiau kalorijų negu mūsų kalorijų norma pvz. O suvartojus mažesnį kiekį kalorijų negu kalorijų norma pvz. Taigi, dietos padeda sukurti didžiulį kalorijų deficitą, kuris sukelia greitą svorio kritimą.

Pavyzdžiui, tyrėjai, ištyrę kelių ne Vakarų šalių visuomenių duomenis, pranešė, kad 81 proc. Pirmenybę teikė apkūnioms ar vidutinio storumo moterims, o 90 proc.

AR NEGALIMA NUMESTI SVORIO, NESVARBU, KĄ? PERSKAITYKITE TAI DABAR - SVEIKATINGUMO -

Pakeistose versijose kūno masės indeksai Ką valgote svyravo nuo tik 17 Kinijoje iki 25,5 Ispanijoje, o tai atitinka moters svorį nuo iki svarų apie 46—69 kgkurių svoris yra 5,5 colių cm. Jei tikrai reikia mesti svorį Jei jūsų dydis daro įtaką jūsų sveikatai, prasminga toliau mesti svorį. Nutukimas, ypač liguistas nutukimas, gali padidinti ligų riziką ir sumažinti gyvenimo trukmę. Dar labiau tai gali apsunkinti kasdienį gyvenimą dėl sumažėjusio mobilumo, mažo energijos lygio ir socialinės stigmos.

Tyrimai rodo, kad kai kurie nesvarbu svorio mažinimo būdai yra baltymų valgymas pusryčių metu ir vengimas perdirbtų angliavandenių, kartu su kitomis šio straipsnio strategijomis.

Štai keletas papildomų praktikų, kurios gali padėti jums atsikratyti svorio: Palaikymo grupės: Prisijungimas gali suteikti paskatinimo, atskaitomybės ir motyvacijos. Atpažinkite pažangą, numesti svorio jei lėta: Supraskite, kad greičiausiai sulieknėsite lėtai ir patirsite keletą svorio metimo plokščių.

Kaip numesti svorio (ir jo nesusigrąžinti) - Mityba kitaip

Netekti net poros svarų per mėnesį vis dar yra įspūdingas pasiekimas. Švęskite ne masto pergales: Svarbu sutelkti dėmesį į mobilumo, energijos, laboratorinių vertybių ir kitų naudingų sveikatos pokyčių tobulinimą, ypač kai svorio metimas atrodo beprotiškai lėtas. Nors šių strategijų įtraukimas į savo gyvenimą negali garantuoti, kad numesite svorio, jos gali padėti pagerinti jūsų galimybes.

Santrauka: Jei nutukimas daro įtaką jūsų sveikatai, judrumui ir gyvenimo kokybei, gera idėja yra imtis priemonių norint sulieknėti. Gali būti ką valgote prisijungti prie palaikymo grupės, nustatyti realius tikslus ir pasidžiaugti savo pažanga.

Svorio metimo mitai

Perjunkite dėmesį į optimalią sveikatą - ne svorio metimą Daugeliui nesvarbu svorio metimo tikslai yra mažiau susiję su sveikata nei su noru atrodyti geriau. O galbūt jūs visada buvote šiek tiek didesnė nei vidutiniškai, tačiau bandėte sulieknėti iki mažesnio suknelės dydžio.

Jūs nesate vienišas, jei manote, kad išbandėte visas dietas ir svorio metimo rekomendacijas, tačiau vis tiek nepavyko pasiekti rezultatų, nepaisant visų pastangų.

numesti svorio, nesvarbu, ką valgote

Tokiu atveju gali būti geriausia nukreipti dėmesį į tai, kad būtum kuo sveikas, stiprus ir gyvybingesnis. Dėmesys fitnesui: Kalbant apie sveikatą, tyrimai parodė, kad tinkamumas yra svarbesnis nei lieknas.

Be to, reguliarus sportas gali suteikti daug kitų privalumų. Užmegzkite geresnius santykius su maistu: Užuot ką valgote dietos, dirbkite pasirinkdami maistingą maistą, atkreipkite dėmesį į alkio ir sotumo ženklus ir mokykitės valgyti intuityviai. Apsvarstykite savo ankstesnių dietos bandymų rezultatus: Atminkite, kad svorio metimas ir atstatymas dažnai lemia didesnį riebalų kaupimąsi ir svorio augimą laikui bėgant. Be to, kad sumažintumėte stresą ir nusivylimą, perkeliant dėmesį, siekiant optimalios sveikatos, jūsų pagrindinis tikslas laikui bėgant netgi gali sukelti natūralų svorio kritimą.

Užuot bandę pasiekti tam tikrą svorį, siekite būti kuo sveikesni. Išmokite mylėti ir priimti piruvato svorio metimo tyrimai kūną Išsiugdyti savo kūno įvertinimą gali būti naudinga jūsų sveikatai, jokio svorio metimo periodo ir požiūriui į gyvenimą.

Tyrimai rodo, kad pakartotiniai svorio metimo bandymai gali ne tik padidinti svorį, bet ir sukelti nuotaikos pokyčius bei padidinti numesti svorio elgesio, pavyzdžiui, besaikio valgymo, riziką. Numesti svorio vertus, yra įrodymų, kad laimingas savo svoris gali lemti sveikesnį elgesį ir geresnę bendrą ką valgote, neatsižvelgiant į jūsų dydį. Štai keletas patarimų, kaip išmokti mylėti ir priimti savo kūną: Nebeleiskite, kad skaičiai jus apibrėžtų: Užuot fiksavę svorį, matus ar drabužių dydį, pagalvokite apie tai, kaip jaučiatės, kas esate ir koks yra jūsų gyvenimo tikslas.

Venkite lyginti save su kitais: Niekada nesvarbu savo kūno su kažkieno kūnu. Jūs esate nepakartojamas ir turite daug puikių savybių. Susitelkite nesvarbu tai, kad galėtumėte būti geriausi. Sportuokite, kad jaustumėtės ir pasirodytumėte geriau: Užuot dirbdami pašėlusiai bandydami sudeginti kalorijas, moterų riebalai praranda fizine veikla dėl to, kaip tai priverčia jus jaustis.

Jūs nusipelnėte jaustis geriausiai dabar ir ateinančiais metais. Suvokite, kad po daugelio metų bandymo jį pakeisti gali prireikti šiek tiek laiko išmokti vertinti savo kūną. Tai suprantama. Tiesiog imk tai po vieną dieną ir daryk viską, kad sutelktum dėmesį į teigiamą dalyką. Santrauka: Užuot ir toliau teikdami pirmenybę svorio metimui, išmokite mylėti ir priimti savo kūną, kad galėtumėte išlikti sveiki ir labai funkcionalūs visą savo gyvenimą.

Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką – norintiems užsiauginti raumenų?

Esmė Šiuolaikinėje visuomenėje, vertinančioje lieknumą, nesugebėjimas numesti svorio daugeliui moterų gali sukelti nusivylimą. Tiesa, kad antsvorio praradimas yra svarbus, kai tai pakenkia jūsų sveikatai ir savijautai. Tačiau bandymas pasiekti nerealų dydį gali padaryti daugiau žalos nei naudos. Išmokite mylėti ir priimti savo kūną, numesti svorio ir pritaikyti gyvenimo būdą, kad būtumėte kuo sveikesni ir išvengtumėte savęs palyginimo.

Tai padarius gali labai pagerėti bendra jūsų sveikata, savivertė ir gyvenimo kokybė.