Lieknėjantys vakariniai viršūnės, Galerijos [Puslapis /]


Įdomybės apie lieknėjimo būdus ir „tobulą kūną“ skirtingais laikmečiais - radijasinternete.lt

Per ilgus amžius keitėsi pažiūra į moters kūno proporcijas ir svorį Pagrindinės sveikos mitybos rekomendacijos: Valgyti maistingą, įvairų, dažniau augalinį nei gyvulinės kilmės maistą. Kelis kartus per dieną valgyti grūdinių produktų ar bulvių, įvairių, dažniau šviežių vietinių daržovių ir vaisių nors g per dieną.

Išlaikyti normalų kūno svorį kūno masės indeksas — 20 — Kasdien aktyviai judėti. Mažinti riebalų vartojimą: gyvulinius riebalus, kuriuose yra daug sočiųjų riebalų rūgščių, keisti augaliniais aliejais ir minkštais margarinais, turinčiais nesočiųjų riebalų rūgščių. Riebią mėsą ir mėsos produktus pakeisti ankštinėmis daržovėmis, žuvimi, paukštiena ar liesa mėsa.

Žuvis – sveikatos ar toksinų bomba? - radijasinternete.lt

Vartoti liesą pieną, liesus ir nesūrius pieno produktus rūgpienį, kefyrą, jogurtą, varškę, sūrį. Rinktis maisto produktus, lieknėjantys vakariniai viršūnės mažai cukraus. Rečiau vartoti rafinuotą cukrų, saldžius gėrimus, saldumynus.

lieknėjantys vakariniai viršūnės

Valgyti nesūrų maistą. Bendras druskos kiekis maiste, įskaitant gaunamą su rūkytais, sūdytais, konservuotais produktais, duona, neturi būti didesnis kaip vienas arbatinis šaukštelis 5 g. Vartoti joduotą druską.

Post navigation

Riboti alkoholio vartojimą. Valgyti reguliariai. Labai svarbu, kad būtų laikomasi ne vienos ar kelių rekomendacijų, bet būtų atsižvelgiama į jas visas.

Sveikos mitybos piramidė Sveikos mitybos piramidė iliustruoja lieknėjantys vakariniai viršūnės įvairovę ir bronkso svorio metimas, koks turėtų būti paros maisto davinio produktų grupių santykis, kad mityba būtų sveika. Maisto produktai suskirstyti į grupes, kurios patalpintos įvairiuose piramidės aukštuose, atsižvelgiant į tai, kiek jų sutartinių porcijų patartina suvalgyti per parą.

Šiandien VE.lt skaitykite

Riebalai, aliejai. Vartoti saikingai Cukrus, saldainiai, saldinti gėrimai. Vartoti retai Pienas, sūris, jogurtas. Todėl ši piramidė neatspindi pagrindinių maistinių ir biologiškai aktyvių medžiagų kiekio, o tik parodo, kokią dalį vienas ar kitas produktas turėtų užimti paros maisto racione 3 lentelė. Įvairių produktų standartinės porcijos dydis Produktų grupė Vienos porcijos dydis Grūdiniai produktai ir bulvės 1 riekė duonos apie 30 g ; ½ stiklinės kruopų košės ar makaronų; ½ stiklinės dribsnių; 1 vidutinio dydžio bulvė apie 75 g Daržovės 1 stiklinė lapinių daržovių; ½ stiklinės kitokių daržovių; Vaisiai 1 vaisius; ½  stiklinės uogų; ½ stiklinės sulčių Pienas, pieno produktai 1 stiklinė pieno; rūgpienio; ½ stiklinės varškės; apie 40 g sūrio Mėsa, žuvis, kiaušiniai, ankštiniai, riešutai apie 70 g mėsos; apie g žuvies; kiaušinis; 1 stiklinė virtų pupelių ar žirnių Maisto produktų grupių porcijų skaičius priklauso nuo žmogaus fizinio aktyvumo.

Nr 48 () gruodžio 2 d , by Laikrastis "Lietuvis" - Issuu

Kuo žmogus yra fiziškai aktyvesnis darbe ar poilsio metu, tuo daugiau porcijų jis turi suvalgyti, kad gautų pakankamai energijos ir būtinų maisto medžiagų. Kasdien žmogaus organizmas turi gauti apie 40 pavadinimų maisto medžiagų: baltymų, riebalų, angliavandenių, mineralinių medžiagų, vitaminų ir kitų biologiškai aktyvių medžiagų.

lieknėjantys vakariniai viršūnės

Nė vienas maisto produktas, išskyrus motinos pieną pirmų mėnesių kūdikiui, neturi reikiamo visų medžiagų kiekio. Kai valgomas įvairus maistas, labiau tikėtina, kad organizmo poreikiai bus patenkinti.

lieknėjantys vakariniai viršūnės

Sveikos mitybos piramidė iliustruoja maisto įvairovę ir parodo, koks turėtų būti paros davinio maisto produktų grupių santykis, kad mityba būtų sveika. Augalinių maisto produktų vartojimas beveik neribojamas, rekomenduojami didžiausi porcijų kiekiai Kad mityba būtų sveika, rekomenduojama: kiekvieną dieną rinktis produktus iš visų sveikos mitybos piramidės grupių; gerti pakankamą skysčių kiekį; daugiausia valgyti produktų iš duonos, grūdų, bulvių ir jų produktų grupės; mažiausiai valgyti riebalų ir cukraus iš sveikos mitybos piramidės viršūnės; jaunesniems, aktyvesniems, neturintiems antsvorio valgyti daugiausiai produktų porcijų; vyresniems, pasyvesniems, turintiems antsvorio valgyti mažiausiai produktų porcijų.

Taip maitinantis organizmas gaus ir gyvūninių, ir augalinių maisto produktų, o su jais — visų reikalingų medžiagų. Augalinių maisto produktų vartojimas beveik neribojamas, rekomenduojami didžiausi porcijų kiekiai.

Kasdien reikėtų suvalgyti bent g šviežių daržovių ir vaisių. Šiuose produktuose vyrauja kompleksiniai angliavandeniai, savo sudėtyje turintys didelį krakmolo kiekį ir mažą cukraus kiekį. Angliavandenių, išskyrus cukrų, rekomenduojama vartoti pakankamai daug, nes jie — pagrindinis energijos šaltinis.

Visi žinome, kad žuvį valgyti sveika dėl joje esančių nepakeičiamųjų omegų, tačiau taip pat žinome, kad žuvis yra vienas labiausiai užterštų produktų. Tad duoti žuvies vaikams ar ne? Konsultuoja vaikų ligų gydytoja ir vaikų endokrinologė Lina Orlovskaja Baltija — labiausiai užteršta jūra Jūrinėje žuvyje bei riebioje žuvyje yra daugiausia omega rūgščių, tai tiesa. Tačiau taip pat tiesa, kad žuvis šiandien yra vienas iš labiausiai užterštų produktų, esančių ant mūsų stalo. Baltijos jūra — tik mažas lašelis pasaulio paviršiuje, bet joje yra apie 2 proc.

Suvalgius daug kompleksinių angliavandenių turinčio maisto, sustoja riebalų oksidacija, ir energija gaminama iš angliavandenių. Tuo tarpu riebalų rekomenduojama vartoti saikingai. Jų skaldymas yra kur kas lėtesnis procesas, ir energija atsipalaiduoja po daug ilgesnio lieknėjantys vakariniai viršūnės tarpo.

lieknėjantys vakariniai viršūnės

Sotumo jausmas pasireiškia kur kas vėliau, todėl suvalgomas kur kas didesnis, netgi kartais per didelis maisto kiekis. Riebalų perteklius atidedamas riebaliniame audinyje ir, jei jis nesueikvojamas darbui atlikti, žmogus tunka. Mėsa, žuvis, pienas ir jų produktai yra gyvūninių baltymų tiekėjai.

Baltymai — organizmo ląstelių statybinė ir atstatomoji medžiaga. Gyvūniniai baltymai vertingesni už augalinius, tačiau organizmui reikia ir vienų, ir kitų. Maisto produktai neskirstomi į sveikus ir nesveikus, visi produktai yra savaip vertingi, tik svarbu, kokiais kiekiais juos valgome.

Nr 48 gruodžio 2 d. Įdomus poilsis saloje?

Ne produktai, o maitinimasis gali būti sveikas ir nesveikas. Maitintis reikia pagal sveikos mitybos rekomendacijas.

lieknėjantys vakariniai viršūnės

Maistą rinktis rekomenduojama remiantis sveikos mitybos piramide. Parengė Rasa Grinkevičienė.