Kaip valgyti ir vis tiek numesti svorio, Nuorodos kopijavimas


svorio metimo nykštukas

Tikrai taip, norėdami netekti svorio, jei tiksliau — kūno riebalų, energijos turite suvartoti mažiau, negu jos sudeginate. Tam turėsite laikytis tinkamos mitybos ir treniruočių režimo.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.

Jei sportuojate, kad numestumėte svorio, yra keletas priemonių, galinčių padėti sumažinti kasdien su maistu gaunamą energijos kiekį. Sumažinkite alkoholio ir riebalų vartojimą, nes šie produktai yra itin koncentruotas energijos šaltinis.

lydyti svorio netekimas Southlake

Taip pat valgykite mažiau saldžių maisto produktų, tokių kaip saldainiai, šokoladas, tortai, sausainiai, ir gerkite mažiau saldžių gėrimų. Be to, nepamirškite reguliariai valgyti sudėtinių angliavandenių turinčio maisto, pavyzdžiui, viso grūdo duonos, ryžių ir makaronų.

Tačiau šių maisto produktų porcijos turėtų būti mažesnės nei įprastai. Taip pat turėtumėte šiek tiek vartoti maisto produktų, kurie aprūpintų organizmą svarbiausiais riebalais, pavyzdžiui, riešutų, sėklų ir riebių žuvų.

Kodėl baltymų kiekis svarbus metant svorį? / Ką aš valgau, kad surinkčiau pakankamai baltymų

Susiję straipsniai Kaip vartoti cukrų, kad jis nekenktų sveikatai? Valgykite daug įvairių vaisių ir daržovių, tačiau jų porcijos neturėtų būti didelės.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Norėdami užsiauginti raumenų, turite jėgos pratimus derinti su tinkama mityba, kuri leistų organizmą aprūpinti pakankamu kiekiu baltymų ir suteiktų užtektinai energijos, reikalingos raumenims formuoti. Daugiausia šios energijos turėtumėte gauti iš daug angliavandenių turinčių maisto produktų.

Quest lieknėjimas

Taip pat nepamirškite į savo mitybos racioną įtraukti maisto produktų, kurie Jūsų organizmą aprūpintų svarbiausiais riebalais, tokių kaip riebios žuvys, riešutai ir sėklos. Baltymai veikia kaip statybinė medžiaga, padedanti formuoti atakos fazės svorio metimas. Jų turėtumėte suvartoti kiekvieno valgio metu, ypač prieš jėgos treniruotę ir po jos.

Vienas paprasčiausių būdų gauti baltymų pasportavus — išgerti neriebaus pieno ar gryno jogurto pastarasis paprastai turi daugiau baltymų nei įprastas jogurtas.

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme.

Nuorodos kopijavimas Ką valgyti norintiems numesti svorio, o ką — norintiems užsiauginti raumenų?