Riebalų deginimo intensyvumas


RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Kai kurie treneriai mano, kad egzistuoja idealus treniruočių būdas, kuris padeda greitai numesti svorio. Jie įsitikinę, kad jų metodas veikia geriau nei konkurentų.

Riebalu deginimas 1: principai

Iš tiesų svarbūs yra tik du faktoriai: intensyvumas — kiek tu įdedi pastangų, ir krūvis — kiek pratimų spėji padaryti per tam tikrą laiką. Teisingas intensyvumo ir krūvio derinys treniruotės metu gali pagreitinti medžiagų apykaitą.

riebalų deginimo intensyvumas ar galite numesti svorio sodininkyste

Tai veiks ir treniruotei pasibaigus. Tokiu būdu tu sudeginsi daugiau riebalų treniruotės metu ir po jos. Intensyvumas Jei nori pagreitinti medžiagų apykaitą kaip įmanoma ilgesniam laikui, treniruotės intensyvumas yra svarbesnis nei jos trukmė.

riebalų deginimo intensyvumas svorio metimo liūdesys

Tyrimai parodė, kad didžiausio intensyvumo 10 minučių trunkanti rato treniruotė pagreitina medžiagų apykaitą taip pat, kaip trys įprastos 10 minučių trukmės rato treniruotės iš eilės. Maksimalų intensyvumą galima pasiekti trimis būdais. Susiję straipsniai Kaip Channingas Tatumas per 10 savaičių nusilipdė tobulą kūną   1 Sunkiausias svoris Tai darbas su svoriu, kuris tavo dabartinei formai būtų sunkus. Sąlyginai sunkus svoris Tai treniruotė su tavo paties svoriu, kurioje nėra absoliučių skaičių.

Tačiau visiems aišku, kad, pavyzdžiui, prisitraukimai viena ranka yra sunkesni nei dviem rankomis.

Riebalu deginimas 1: principai pagrindinės kreivės riebalų degintojas

Sąlyginis krūvis auga, o tai reiškia, kad auga bendras intensyvumas. Individualus krūvio suvokimas Įvertink treniruotės sudėtingumą skalėje nuo 1 iki 10 1 — pati lengviausia, 10 — pati sunkiausia.

  • Fresh articles Related Content Norint to pasiekti ji reguliariai atlieka 60 minučių trukmės mažo intensyvumo ištvermės kardio treniruotes ant steperio.
  • Tarp šių treniruočių skiriasi mankštos intensyvumas.
  • Tiesa apie riebalų deginimo zoną dėl svorio kritimo {{{ data.
  • Riebalų deginimas: balansas tarp krūvio ir intensyvumo, Riebalų deginimo intensyvumas
  • Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus, Riebalų deginimo intensyvumas

Aukšto intensyvumo treniruotės įvertinimas riebalų deginimo intensyvumas siekti nuo 7 iki Tai reiškia, kad naudojami svoriai turi siekti proc. Fiksuotam svoriui tai galėtų būti 90 proc.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Tu taip pat gali atlikti staigumo pratimus pavyzdžiui, šuoliai į viršųlaiko pratimus pavyzdžiui, m sprintas ar maksimalų pratimų pakartojimų kiekį per tam tikrą nustatytą laiką fiksuotas pakartojimų kiekis per minimalų laiką.

Krūvis Turint omenyje intensyvumo svarbą, tu negali išspausti maksimalaus rezultato neatsižvelgęs į treniruotės apimtį, tai yra jos krūvį.

riebalų deginimo intensyvumas ar numesiu svorio per savaitę

Jis nustatomas kaip darbo apimtis, kurį tu atlieki per tam tikrą nustatytą laiką. Kuo darbo apimtis didesnė, tuo daugiau riebalų tu sudeginsi, tuo didesnis bus efektas tavo raumenims ir tuo ilgiau tavo medžiagų apykaita išliks riebalų deginimo intensyvumas.

Tiesa apie riebalų deginimo zoną dėl svorio kritimo

Kad pasiektum maksimalų krūvį, tau reikia atliekamus pratimus sudėlioti tam tikra tvarka. Pavyzdžiui, pakaitomis atlikti pratimus apatinei kūno daliai ir viršutinei. Kol dirba viena dalis, kita atsistato. Tai tau leis mažiau ilsėtis, o tai reiškia, kad padidinsi pratimų tankumą, neaukodamas jų intensyvumo.

  • Riebalų deginimui rinkitės vidutinio intensyvumo treniruotes Riebalų deginimo intensyvumas.
  • Mažo intensyvumo riebalų deginimas Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo kaip numesti svorio dėl biudžeto Riebalų nuostoliai 6 mėnesiai cv riebalų deginimas, per daug riebalų degintojai ar kakotas padeda numesti svorio.
  • Fizinis aktyvumas, sunaudoja labai daug energijos.
  • Riebalų deginimo programa vyrams, Riebalų deginimas mažesnio intensyvumo
  • Riebalų deginimas mažo intensyvumo. 7 Dalis // Aerobiniai pratimai ir riebalų deginimas

Kiek reikėtų ilsėtis? Taip pat yra žinoma, kad krūvio periodai nuo 30 iki 60 sekundžių sudegina daugiausiai glikogeno cukraus raumenyseo tai pagreitina riebalų deginimo procesą pertraukų metu ir tarp treniruočių. Kad pasiektum didžiausią efektyvumą, būtina laikytis dietos, kurioje būtų mažiau angliavandenių ir daugiau baltymų.

Nuorodos kopijavimas Riebalų deginimas: balansas tarp krūvio ir intensyvumo Nuoroda nukopijuota Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.